close
I can see your loosing hope
我知道你已經失去希望
your smiles not the same
你的微笑不再像以往一樣
don't try to deny it
別再試著否認
I can hear it when you speak
我可以從你的語氣中聽出端倪 
your voice gives you away
你的語氣悄悄出賣了你
so why try to hide it?
為何要隱藏真實的想法?
and i know you feel broken
我知道你現在心情糟透了
but I will never leave you alone
但我絕不會丟下你一個人
Keep believing, keep on breathin'
保持信仰、繼續大口的呼吸
Just don't, give up,
請不要放棄
there's so much that you should be seeing
還有好多好多有趣的事物等著你去發現
you wouldn't believe it
你不願相信
I know you've had, enough,
我知道你已受夠了
but there's a world outside that's been waiting
但在這以外還有個你還未看過的世界等著你去發掘
life's what you make it
命運是掌握在自己的手上
so don't throw it away
所以請不要丟棄了它

I know it's hard to get back up
我知道要重新來過是很困難的
when the world has turned on you
尤其是當這個世界拋棄了你
you can't find a reason
你又找不到原因
just reach out and take my hand
牽著我的手
I swear we'll make it through
我保證我們會安然度過一切
keep believing, keep on breathin'
保持信仰、繼續大口的呼吸
Just don't, give up,
請你不要放棄
there's so much that you should be seeing
還有好多好多有趣的事物等著你去發現
you wouldn't believe it
你不願相信
I know you've had, enough,
我知道你真的受夠了
but there's a world outside that's been waiting
但在這以外還有個你還未看過的世界等著你去發掘
life's what you make it
命運是掌握在自己受上的
so don't throw it away
所以請你不要丟棄了它
don't throw it away
不要拋得遠遠得

keep believing, keep on breathin'
保持信仰、繼續大口的呼吸
don't throw it away
不要丟棄它
keep believing, keep on breathin'
保持信仰、繼續大口的呼吸
don't throw it away
不要丟棄了
just don't, give up,
請不要放棄
there's so much that you should be seeing
還有好多好多有趣的事物等著你去發現
you wouldn't believe it
你卻不願意相信

just don't, give up,
就請你不要放棄
there's so much that you should be seeing
還有好多好多有趣的事物等著你去發現
you wouldn't believe it
你卻不願意相信
I know you've had, enough,
我知道 你真的受夠了
but there's a world outside that's been waiting
但在這以外還有個你還未看過的世界等著你去發掘
life's what you make it
命運是掌握在自己受上的
so don't throw it away
請你不要丟棄了
don't throw it away
千萬不要放棄


★翻譯用意只純屬推廣音樂和訓練自己★
arrow
arrow
    全站熱搜

    Yao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()